Sunday 4 September 2011

Salah ke aku mencintai kedua-duanya :'(

Ya Allah!
 Salah ke aku mencintai dua insan yg bertahta di hatiku ini?? Aku terlalu mencintai kedua-duanya walaupun hakikatnye skrg aku terpakse meninggalkan mereka tanpe kerelaan hatiku.. Bagiku kedua-duanye  begitu bermakne bagiku.. Aku ta boleh hidup tanpe mereka.. Mereka byk memberi kebahagiaan di dlm kehidupan aku.. Dalam sekelip mate aku kehilangan mereka tanpe aku sedari.. Biarlah mereka membina sebuah hubungan yg lebih baik dan sempurna dr aku.. Aku akan merasa penderitaan ni seorang diri tanpe disedari sesiapa pun.. Mungkin ni cinta terakhir aku.. Aku ta akan bermain dgn cinta dr mana-mana lelaki  sekalipun.. Kenangan aku dgn mereka amat perit utk aku lupekan begitu saje.. Setiap saat aku akan merindui kedua-dua gelagat mereka yg begitu mencuitkan hati aku.. Aku berharap mereka akan mendapat cinta yg begitu indah menyinari kehidupan seharian.. Aku akan selalu mendoakan kebahagiaan mereka tanpe henti.. Aku tetap akan meneruskan kehidupanku tanpe org yg kusayangi lg...



p/s: Sy akan sentiasa merindui Abdul Aziz dan Muhammad Akmal walaupun hubungan kte terputus tanpe kerelaan hati.. Saya terlalu mencintai kalian berdua  :(

No comments:

Post a Comment