Saturday 20 August 2011

Saya suke BERWEBCAM dgn si KURUS

Da lame sy xcontact dgn dia nie..Tbe-tbe je tros lost contact mcm buah hati sy too..hahaha..Xtaw punce sebenar tup tup  masing-masing wat hal sendiri...Pastu dtg tanpe diundang..hehehe..gurau je Kurus..Dalam mase yg same dia gelar diri sy ni "GEMOK"..hahaha..Memang xsesuai lgsg dgn aku la, Kurus..Kalau dia da panggil sy GEMOK , sy panggil dia "KURUS".. Sebab ape tau ta??? Ni sy nk habak kat kamu semua nie.. Tapi  jgn bgtahu dia plak.. Sy panggil dia "KURUS"sebab diri dia too "GEMOK"..hahaha.. So otak sy yg gyle ni pun memberikan idea yg bernas kepada sy... Senang cerita sy meggunakan kata lawan bg GEMOK menjadi KURUS :D..Cikgu sy sendiri ajar sy mcm too so sy memanfaatkan ilmu too dgn sebaik-baiknye..  Sejak dia memperkenalkan webcam BANDOOCHAT kt sy too, sy mule ketagih nk webcam je hari-hari dgn si dia..Mesti wajib webcam ngn dia..Kalau ta sy akn merajuk dgn dia tau..Mcm-mcm kteowg berbual termasuk psl cinta, kehidupan seharian and macam-macam lg la..Bile webcam je sy kene smile seluas-luasnye tok dia..Sampaikan mulut sy ni penat nk smile..Dia ckp kat sy yg dia suke sgt tgk sy smile..Sy suruh dia bagi 3 sebab...tp Dia bg 4 sebab kat kte..Kirenye sy dpt la jawapan extra dari dia :)

SEBAB AKU SUKE TGK KAW SMILE..
1. kaw nmpk comel bile smile
* comel ke? jgn nk puji sgt la Kurus..
2.semua masalah aku hilang dari kepale aku ni..
*bagus la too..Aku tumpang happy :)
3.kaw sweet :)
*sweet??memang tergelak aku bace statement kaw kurus..aku bukan sweet tapi SOUR  :D
yg last sekali aku ta suke bace..nk tau sebab pe..kowg bace sndr la..
4.biarlah aku sedih sorg-sorg :(
*argh! Kaw jgn risau la kalau ade problem cerita jela kat aku..Aku sudi dgr..

Ni lah picture sy dgn dia..Kowg lwyh bandingkan badan aku dgn dia..hahaha  :D



saya @ SI GEMOK




VERSI



AIDIL @ SI KURUS
* jejaka kurus too pakai short pant.. Jgn salah tgk plak *





Picture ni nampak dia poyo sket kn :D
* berbaju biru *


p/s : Aku happy kwn dgn kaw KURUS..Kaw suke buat aku tersmile la...Aku nak kte kawan smpai world ni kiamat ...ok  :)     Sayang kaw sgt-sgt...

No comments:

Post a Comment